Powered By Blogger

zaterdag 4 maart 2017

Terug in het dorp na een verblijf van een week in Nederland

Op 3 maart weer terug in het dorp

Na een lange reis van 1500 km weer terug in het dorp. Eerst de auto maar uitladen. Veel dingen gekocht in Nederland. De tweede hands winkels zijn er veel goedkoper en je vind er vaak mooie dingen. 
Even verjaardag vieren bij een nederlandse vriendin hier. Daarna snel naar huis en zorgen dat ik wat te eten krijg en dan gauw slapen. Weet niet waarom maar ben deze keer echt moe.



4 Maart


Vroeg mijn bed uit op mijn verjaardag want de monteur komt voor mijn stroom probleem. Gelukkig gaat het werk goed. Hij is er achter gekomen wat het probleem is met mijn ledlampen en verhelpt het probleem met de kapotte schakelaar.
Rond 11 uur krijg ik nog visite en eten we een lekker stukje gebak. Daarna snel weer aan het werk. Nog even wat kleine dingen zelf doen in het huis.

Vanmiddag nog even lekker naar buiten. Het is 18 graden en het is echt schitterend weer. Zonde om de hele dag binnen te zitten.
Morgen een rustige dag en dan maandag  weer verder met het werk wat hier nog gedaan moet worden.


Voordat ik weer aan het werk ga in Nederland moet er nog geschilderd worden maar eerst moeten mijn muren weer glad gemaakt worden. Dat gaat me niet zelf lukken denk ik dus wachten op de hulptroepen. Hopen dat we er dan weer een paar jaar tegen kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten